cikkis

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av caroline schneider - 4 februari 2010 20:22

så nu blev det skola idag, yey äntligen orka verkligen inte sitta hemma längre. men aja stack till skolan och så kul dag ändå. hade först matte sen en timmes rast som bara är dryg egentligen, dra ihop dagen och låt oss sluta tidigar istället, bara tråkigt med långa raster. men sen hade jag svenska lunch, sen tråååkiga no & spanska! och så har ingen sagt till oss att mt (mentorstid) va inställt , så vi hade bt (bearbetningstid) helt i onödan hade kunnat sluta mer än en timme tidgare    efter skolan skulle jag till svenshög med prao och så följde natta med mig. kom hem städade lite med min syster. drog till bc (burlöv center) med natta vi gick runt i ca en timme sen träffade vi marre madde milica & moggi. hahahha det va sjukt kul! vi satt typ bara på en bänk hela tiden och ringde 100 människor, skit kul. sen satt vi bara där och luffade. typ kom hem för 45 min sedan och kom precis ut ur en varm dusch! skit skönt, älskar att duscha!   ska nog sen någon film nu sen blir det sova.


men ha det så bra, för det ska jag ha puss&kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards