cikkis

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av caroline schneider - 1 februari 2010 12:33

ledsen för dålig uppdatering, men hände en del saker i helgen så har inte riktigt orkat eller haft tid att uppdatera så får göra det nu istället. annars har det inte hänt speciellt mycket under helgen och så, varit rätt mycket i malmö med felicia och så.

Igår så kom felicia till mig senare på kvällen, vi typ käkade och bakade kladdkaka, och felicia kom på att hon älskar att diska bestik hon är inte frisk   men senare satte vi oss vi datan och skrev om våra "förebilder" . fast eftersom jag valde Paow & fiffi valde Kenza så kan vi ju inte direkt kalla det för förebilder hahah, men vi visste inte vem vi skulle skriva om så dom fick bli bra, men jag läser kissies och dessies blogg mycket mer fast dom kan man ju liksom verkligen inte skriva om hahah, ingen av dom har något vett i huvudet egenligen, fast deras bloggar är sjukt balla att läsa, haha  

men vaknade upp brevid fiffi imorse fast båda två mådde skit idag så hon drog hem så stannade båda hemma från skolan idag   men har bara legat i sängen och kollar film, såg management & the ugly truth båda två va sjukt bra, se dom ! men iallafall nu ska jag se någon annan film vet inte riktigt vilken, men idag är det en film dag så det kommer bli filmer hela dagen, men det kommer nog mer uppdateringar sen ni får stå ut till dess   


men ha det så bra, för det ska jag ha puss&kram!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards